jueves, 3 de mayo de 2012

Benicarló(Pista) i Santa Magdalena

El dissabte dia 28, hi havia carrera a Benicarló a la pista, no era puntuable però igual vaig anar era la primera vegada que corria en pista, i la falta de experiència es va nota. Primer eliminació quedo el 7 ia dic falta de experiència em quedo tancat vaig al peralt i ia no hi ha deu qui surigue d'alli. Després puntuació no sortim tots perque havia comensat a ploure i la gent tenia temo de caure, tirem tota la carrera jo i el meu company oscar, finalment guanyo jo la carrera de puntuació.



Dimarts dia 1, primera carrera puntable para el Provincial de Castelló, un circuit que m'encanta. Primer fem la gyncana, i la guanyo en 3 segons de diferencia. Després la carrera era llarga ja que teniem que fer 22 voltes al circuit. Les primeres voltes tot el rato per davant, quan ja portàvem 10 voltes va atacar un infantil de 1 any, a la volta següent pujan vaig atacar jo, pensava que m'agafarien, pero em va sortir be volta a volta anavar fen cami en solitari i finalment vaig poder guanya la carrera en molta diferencia del grup perseguidor.





No hay comentarios:

Publicar un comentario