martes, 9 de octubre de 2012

22a Trobada BTT (Ciutat de Roquetes)

El diumenge a les 7:00 em passaven a buscar per anar a participar el la 22a troba de Roquetes, a les 7:30 ja estàvem allí, vam anar a busca els dorsals i a preparara tot la sortida era a les 8:30 però es va endarrerí un poc, a les nou menys poc sortíem una volta per dins a Roquetes i Via Verda direcció a Aldover, passem Aldover i ens desviem per una pista que pujàvem direcció als Ports el que anava de l'organització portant la marcha controlada ens va dir que ia podíem tira i ens vam fer un grup 6, quan portàvem uns quants quilometres ens va agafar Juan Diego i vam anar els 7 fins el primer avituallament Juan Diego i jo decidim tira que els altres ja ens agafarien més promte o més tart, vam anar fent camí vam arribar al segona avituallament i encara no ens havien agarrat (que raro) però nosaltres tirem per una pujada molt dura i arribem al desviament entre llarga o curta i tirem per la llarga la pujada seguia i quan nosaltres ja estàvem dalt vam sentir veus per baix (ja estaven aprop) i vam començar una sendera tècnica i rapida a la vegada molt empinada algun lloc perillós que es tenia que baixar de la bici, arribem a baix i tirem per una pista vasant llarga i pensàvem que per allí ens agafarien però no, vam tornar a començar una sendera però mol plana que ens portaria finsla carretera de Caro, allí ens van agafar vam tira en ells asta el tercer avituallament vam agafar aigua i vam menjar una mica i a tira jo anava be en els que ens habien agafat per darrer i Juan Diego baix veure que es quedava una mica però baix pensa que ia ens agafaria però no a L'altra vegada que em vaig gira ja no estava i jo pos vaig tira en ells  vam puja a la Caramella i em pensava que ia iria tot baixada direcció a Roquetes jajajja vam començar una sendera que teníem que anar caminant el que em se dona mes malament els trossos de caminar i em se va aixar el sillin buuff i no portava claus baix demanar al de devan i em van dir que si menos mal, ara si ja havíem arribat a la sendera de baixada i vam fer un tros de pista i vam agafar la sendera del Barranc de Sant Antoni esta ja me la coneixia per l'últim tros l'habien canviat ens van fer anar per dins al barranc i els de davant sem en van anar un poc, vam surti a la recta de Vinallop i pel costat del canal fins a Roquetes jo intentava tira però els de devant anaven fent esprints i era impossible arribar. Finalment bona trobada 5 del circuit llarg i el premi al més petit!

No hay comentarios:

Publicar un comentario